Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Πως βλέπω τον αυτισμό μου_περιοδικο Asperger United_NAS

To παρακάτω απόσπασμα βρίσκεται στο περιοδικό Asperger United, της Νational Autistic Society, έκδοση Ιανουάριος 2014.

Πως βλέπω τον αυτισμό μου
-O αυτισμός μου με κάνει να κάνω πράγματα και δεν καταλαβαίνω γιατί.
-Μερικές φορές πληγώνω τα άλλα παιδιά και μερικές φορές τα κάνω να κλαίνε.
-Χρειάζομαι να ακολουθούνται οι κανόνες και δεν μου αρέσει καθόλου όταν δεν ακολουθούνται.
-Μερικές φορές όταν έρχεσαι κοντά μου, νοιώθω ότι μπαίνεις στον προσωπικό μου χώρο. Μπορεί να έχω έντονη αντίδραση επειδή νοιώθω ότι είσαι πολύ κοντά στο πρόσωπο μου!
-Μου αρέσει να είμαι πρώτος σε όλα και μπορεί να σε σπρώξω στην ουρά.
-Δεν θέλω να είμαι αγενής, είναι όμως κάτι που κάνω.
-Μου αρέσει να είμαι ο αρχηγός και να έχω τον έλεγχο στο πως παίζουμε.
-Δεν μου αρέσει να μπλέκω σε καβγάδες και θέλω να είμαι ο φίλος σου.
-Μπορεί να με δεις να γυρίζω γύρω-γύρω, να τινάζω σαν πουλί τα χέρια μου και να κουνάω το σώμα μου μέχρι να κοκκινίσω. Αυτός είναι ο τρόπος να αντιμετωπίσω τον κόσμο εφόσον το κεφάλι μου δεν ισορροπεί ό,τι έχει μέσα.
-Όταν κολλάω σε ένα θέμα, θα μιλάω για αυτό όλη την ημέρα.
-Δεν έχω σκοπό να σε κάνω να βαριέσαι αλλά είναι σημαντικό για μένα να το πω.
-Έτσι την επόμενη φορά που θα δεις μια έκρηξη, μην με κοιτάζεις έντονα και μην γελάς μαζί μου.
-Το παιδί αυτό δεν είναι πάντα τόσο άτακτο. Παρακαλώ ενημερώσου για τον αυτισμό….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου